Poradna Sim karty a kupony


Autor: | Vloženo: 06.11.2014 000 20:11 | Témata: Poradna Sim karty a kupony

Mám zablokované odchozí hovory + budík je vypnut + ???

Je mi 88 let. Po upadnutí a rozbití mého mob.telefonu, koupil jsem mobil pro seniory CPA Halo 9 za 899,- Kč v prodejně OKEY-elektrospotřebiče, který se zdál být pro mne jednoduchý a vhodný (manželka, 83 let - používá starý, ještě funkční mobil).
Potíže začaly, když jsem chtěl podle návodu, kt. jsem důkladně několikrát prostudoval, doplnit do tel.seznamu další čísla. Asi tři čísla se mi podařilo, nevím ani jak, do seznamu dostat (POZOR - v návodu není podrobný popis krok za krokem, jak to udělat).

Něco jsem udělal asi nesprávně, nevím co:
1) nemohu doplnit další tel. čísla (napíše se jen jméno a dál nelze nic udělat);
2) nemohu volat ani ze stávajících tři čísel. která v seznamu již jsou;
3) budík je VYP, aniž mám možnost změnit jej na ZAP (stále se nabízí jen "uložit). Upravit na čas buzení jde, ale čtvereček se neofajfkuje, aby budík fungoval;
4) další funkce jsem nezkloušel, možná, že nefunguje ještě něco dalšího.

PUK i PIN fungují a když mi syn zatelefonoval, tak příchozí hovor rovněž fungoval.
Kromě toho to občas hlásí, že FDN je aktivní (předpokládám, že jde asi o čísla na první pomoc, policii atd.?).

Na pobočce O2 mi pracovník sdělil, že mám zablokované odchozí telefony a že s tím již nelze nic dělat a aparát mohu vyhodit.

Vzhledem k nízkým důchodům, které jako starodůchodci máme, mnoha platbám za velmi drahé léky a léčbu, byla tato zpráva pro nás zdrcující.

Mnoho let jsme oba vašimi zákazníky, proto prosím o radu, co mám udělat. Jste prosím schopni mi poradit - krok za krokem, co mám udělat, nebo jste schopni od vás na dálku udělat v mé SIM kartě či v aparátu opravu?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    7. listopadu 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    v první řadě bych doporučil ověřit nastavení SIM karty. S tím vám můžu pomoct takhle online. Stačí, když mi zašlete vaše telefonní číslo prostřednictvím www.o2guru.cz/guru.

    S nastavením telefonu vám už ale nepomůžu, jelikož jsme tento model v nabídce neměli. Poté, co ověříme nastavení SIM karty, bych vám doporučil opět navštívit některou z našich poboček (www.o2.cz/prodejny), kde se vám pokusíme telefon zprovoznit, případně bude jedinou možností obrátit se na prodejce (OKAY) a telefon předat k reklamaci.

    Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.